Autoilun kustannukset ovat merkittävä kustannuserä jokaisen perheen arjen kokonaiskustannuksissa ja erityisesti auton ollessa hankintakohteena. Oli kyseessä ensimmäisen oman auton hankinta, tai vanhan päivittäminen uuteen niin hankintaan ja hankinnan kohteen selvittämiseen kuluu paljon aikaa. Millaisen auton ostaisin ja mikä sopisi parhaiten minun ja perheeni käyttöolosuhteisiin? Auton hankinnassa on paljon asioita, joita tulee ottaa huomioon. Puhumattomaan millaisia eroja autovalinnan elinkaaren kustannusten eroissa voikaan olla, jos niitä ei osaa ottaa huomioon tai niistä ei tiedä.

AutoTeddy tuo uudenlaisen palvelumallin autoilevalle karhukansalle

Nyt ensimmäisenä palvelutarjoajana AutoTeddy on tuonut Suomen markkinoille täysin uuden palvelun, jossa asiakkaan hyvinvointi ja toiminnan helppous ovat palvelutoiminnan keskiössä. Palvelumme tuloksena vaikeasta tehdään helppoa ja raskaasta kevyttä. Hoidamme auton koko hankintaprosessin nykyisen/vanhan auton välittämisen, uuden ostamisen ja sen käyttämisen konsultoinnin asiantuntijan avustuksella. Olemme mukana koko auton käytön elinkaaren aikana ja ohjaamme ja välitämme henkilökohtaisesti autoasioista Teddy-nallen lämmöllä.

Miksi me AutoTeddyt olemme tarjoutuneet palvelemaan Suomen pitkien välimatkojen autoilevaa kansaa. Tiedämme pitkään alaa seuranneena ja siellä työskenneltyämme että autokauppa elää valtavan murroksen aikaa. Digitalisaatio ja uudenlainen sähköinen markkinaympäristö tarjoaa uudenlaisten liiketoimintamallien tarjoamisen palvelualustan uusille yrityksille. Me AutoTeddyt olemme pitkään toimineet autoalan laaja-alaisissa tehtävissä ja niiden ohessa toimineet kansan korvana. Olemme tarkasti kuunnelleet autoilevan kansan huolia ja murheita. Se mistä me Teddyt olemme yhtä mieltä on, että asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin ei toistaiseksi autoalalla ole vastattu.

Miten me AutoTeddyn konkreettisesti toimimme toisin

Me Teddyläiset haluamme toimia toisin, kyseenalaistaa ja käänteistää tekemisen autoalan liiketoimintamalleissa. Suurin ero asiakkaan kannalta on että tuomme palvelut asiakkaidemme luokse, jotta autoilu olisi heille helpompaa. AutoTeddyn palvelukonseptissa aika ja paikka autoalan palveluille on asiakkaasta kiinni. Me toimimme asiakkaan aikataulun puitteissa ja tuomme heidän arkeen helppoutta tuomalla palvelut heidän luokse. Tulevaisuudessa myös muu autoilun elinkaaren palvelut, tarpeet auton ja erityisesti asiakassuhteen ympärillä hoidetaan kauttamme.

Vaikka AutoTeddy liiketoimintamalli ja sen tulevaisuuden kehittämisen malli perustuu vahvasti digitaaliseen toimintaympäristöön, on ihmiseltä ihmiselle kommunikointi aina tärkeää. Vaikka asiat esitetään kuinka läpinäkyvästi hyvänsä, ei kaikki selviä nettisivustoa selaamalla. Sähköinen verkkoympäristö tukee vahvasti palveluprosessia. Kaiken palvelun keskiössä on kuitenkin henkilökohtainen asiointi, joita nykyiset ja uudet yrittäjävälittäjä Teddyt edustavat tuotteistetulla ja standardisoidulla palvelumallilla.

Me AutoTeddyssä haluamme auttaa juuri sinua tai organisaatiotasi palveluprosessillamme hoitamaan ajoneuvojen elinkaaren käytön aikaisia toimintoja, aina vanhan kaluston myymisestä uusien autojen hankintaan. Vapautamme tekemisen ja ajan johonkin hyödyllisempään, vaikka sinne teidän omiin karhupentuihin. Teidän ei tarvitse asiakkaana enää odottaa ja odottaa, kuin huomattavasti parempien hintojen realisoitumista niin myynnin, kuin hankinnan kohteena olevien autojen osalta. Ehkä hyvin pian tulevaisuudessa huoltotiskin jonottaminen ja autoliikkeissä pyöriminen on historiaa ja kaikki tarvittava tuleekin juuri sinne omalla kotiovelle karhun lämmöllä ja hyvällä fiiliksellä.

Terveisin karhuveljet

Harri ja Antit