Loading...
SisältöTeddy ja KontaktiTeddy 2017-09-19T10:34:56+00:00

TARJOAMME ASIAKKAILLEMME LAAJAN KATTAUKSEN SISÄLTÖMARKKINOINNIN VÄLINEITÄ

10-30 sekunnin kevyt tietoisku tuotetaan asiakkaan kuvasta, kuvista tai videosta, johon tai joihin lisätään asiakkaan toivoma info-, kehotus- tai mainosteksti ammattispiikkerin kertomana. Tällainen sisältö toimii some-kanavissa huomion herättäjänä, uuden tuotteen tai palvelun tai esimerkiksi tarjouksen esilletuojana.

Erinomainen hinta-laatusuhde. Katso esimerkki:

30-60 sekunnin selitysvideo on erinomainen tapa kertoa asiakkaalle arvokasta tietoa tai herätellä asiakkaita uutuudesta, tarjouksesta tai muutoksesta. Selitysvideo on mainio keino myös ohjeiden antamiseen. Selitysvideossa voi olla tekstejä, kuvia ja logoja.

Selitysvideo on varma keino herättää kiinnostunut Facebookissa. Katso esimerkki:

60-90 sekunnin haastatteluvideo on mainio tapa nostaa yrityksen sekä asiantuntijan arvoa ja tunnettuutta. Laadukas haastatteluvideo tarjoaa katselijoille ajateltavaa, hyötyä sekä uutta ja kiinnostavaa tietoa.

Haastatteluvideo auttaa asiakasta kartoituksessa, valinnassa ja tietenkin ostamisessa. Katso esimerkki:

AutoTeddyn mainoselokuvatuotannossa on tarjolla kaksi kätevää vaihtoehtoa. Ensimmäisessä asiakkaalla on oma idea valmiina, jonka pohjalta tämä kirjoittaa käsikirjoituksen. AutoTeddy hoitaa ohjauksen, kuvauksen sekä leikkauksen. Toisessa vaihtoehdossa AutoTeddy hoitaa koko elokuvan tuotannon ‘avaimet käteen’ -periaatteella eli ideasta valmiiseen toteutukseen.

AutoTeddy mainoselokuva – kontakteja, jotka ostavat. Katso esimerkki:

TILAA HETI!

EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI

SisältöTeddy palvelee asiakkaitaan kiinnostavalla ja vaikuttavalla sisällöllä, joka aikaansaa sekä lisää tunnettuutta että enemmän kauppoja. Kaikki SisältöTeddyn materiaalit julkaistaan AutoTeddyn kanavissa. Tämän lisäksi asiakas voi jakaa sekä julkaista niitä haluamissaan kanavissa ja julkaisuissa. Videot ja ohjelmat ovat terävintä ydinosaamistamme, mutta arsenaalissamme on myös tuhansien blogitekstien ja artikkelien osaaminen. Puhumattakaan vaikuttavista valokuvista.

Sisältöteksti on toimitettu blogiteksti tai artikkeli asiakkaan toivomasta aiheesta. Sisältöteksti tarjoaa tietoa, jakaa vinkkejä tai herättää ostamaan. Artikkeli toimitetaan puhelinhaastattelun pohjalta. Vaihtoehdot: 1) 1000-1500 merkkiä. 2) 1500-2000 merkkiä. 3) 2000-2500 merkkiä.

Vaikuttavaa tekstiä nopeasti. Katso esimerkki:

Blink Creative Oy

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Se myös herättää some-kanavissa mielenkiinnon ja saa lukemaan sisältötekstin tai katsomaan sisältövideon. Vaihtoehdot: 1) Toiminnallinen sisältökuva. 2) Henkilökuva. 3) Ryhmäkuva.

Katso esimerkki:

Kuvassa Blink Creative Oy:n Tuomas Lehtonen. Artikkeli ja kuva toimitettu Helsingin Sanomien Suomen Parhaat Yritykset -liitteeseen marraskuussa 2016. Tuotanto: Circus Marketing

KontaktiTeddy

AutoTeddy tarjoaa kanavissaan asiakkailleen takuumäärän kontakteja. AutoTeddy jakaa yhteistyökumppaneiden sisältöjä sekä omina sisältöinään että AutoTeddyn yleisöä kiinnostavien koeajo-, esittely- sekä ohjelmavideoiden yhteydessä Facebookissa, Youtubesssa, Instagramissa ja Twitterissä.

Näin pystymme takaamaan yhteistyökumppaneillemme kontakteja juuri oikeassa kohderyhmässä. Facebook toimii hyvän sisällön jakelualustana parhaiten, sillä siinä voimme kohdistaa kontaktit asiakkaiden haluamille kohderyhmille ja alueille.

Antti Liinpää AutoTeddyAntti Liinpää, AutoTeddy

Ole yhteydessä, niin kerron lisää SisältöTeddyn ja KontaktiTeddyn tarjoamista mahdollisuuksista kasvattaa sinun bisneksesi kannattavuutta.
Puhelin +358 50 336 5707 | Sähköposti antti.liinpaa@autoteddy.fi